четвер, 9 квітня 2015 р.

Всесвітній день здоров'я



До Всесвітнього дня здоров’я у бібліотеці-філії №6 було проведено профілактичну слайд-презентацію «Електронний смог – ризик для здоров’я» та відеосигнал «Стиль життя – здоров’я» для юнацтва.
Профілактична слайд-презентація ознайомила школярів з небезпекою, яку приховують побутові прилади та різні види електромагнітного випромінювання загалом. Комп’ютер, мобільний телефон, мікрохвильова піч та інші прилади особливо впливають на незміцнілий юний організм, тож про це необхідно знати і запобігати ризикам.  Для більшості учнів така інформація виявилася несподіваною, зацікавила їх та викликала запитання. Наочний показ впливу різних променів (УФ, лазерних та ін.) на людський організм став переконливим аргументом на користь обережного використання звичної техніки. 



Відеосигнал «Стиль життя – здоров’я» націлив юнацьку аудиторію на здоровий спосіб життя: позитивне мислення, активний рух, навички валеологічної поведінки. Присутні з цікавістю відкривали для себе відомі істини, від яких залежить самопочуття. 



Такі просвітницькі заходи стали корисними для юнацтва.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар