пʼятницю, 17 травня 2019 р.

На першому місці – безпека і здоров’я: будь відповідальним!


Тиждень безпеки, що пройшов у бібліотеці-філії №6 ще раз нагадав всім відвідувачам про те, що здоров’я, безпека та відповідальність за власне життя у їх же руках.

                        
Інформперегляд «Безпека понад усе!» познайомив читачів з літературою за темою.




Бесіда-діалог «Комп’ютер, мобільний… і здоров’я» мала за мету ознайомлення з інформацією про шкідливий вплив на здоров’я людини сучасної техніки (телевізор, комп’ютер, мобільний телефон), з правилами безпеки користування сучасною технікою з метою збереження здоров’я.


Під час відеоперегляду «Безпечна поведінка в побутових умовах» відвідувачі бібліотеки згадали основні правила безпечної поведінки у побуті: правила поводження з електроенергією, побутовим газом та приладами, правила поводження з водою та побутовою хімією.

                              
       






Сучасне життя сповнене різноманітних несподіванок, а часом і небезпек. Біда може трапитися скрізь: в побуті, на вулиці, на природі і вдома. Важко переоцінити сучасну першу домедичну допомогу, від якості якої в багатьох випадках залежить здоров’я людини. І тому кожний громадянин (в тому числі школяр, студент, домогосподарка) повинен вміти надавати  невідкладну допомогу. 

                                               





Вікторина-пазл «Перша долікарська допомога потерпілим» перевірила наскільки користувачі бібліотеки компетентні у цьому питанні.

                            








  Приємною несподіванкою для відвідувачів бібліотеки став куточок експрес-контролю «Виміряй свій тиск». Подекуди, навіть створювалась черга бажаючих. 

Тиждень безпеки закінчився, а куточок експрес-контролю «Виміряй свій тиск», за проханням відвідувачів бібліотеки, буде функціонувати і надалі.







Немає коментарів:

Дописати коментар