вівторок, 6 квітня 2021 р.

Здоров'я – це найбільша цінність

 

Всесвітньому дню здоров’я було присвячене квітневе засідання жіночого клубу «Вогник» – позитив-година «Дорогою здоров’я»від голови херсонського «Клубу за здоровий спосіб життя» Миколи Борисенка.
Запрошений гість – вчений-агроном і професійний травник дуже дохідливо розповів про систему людського організму, чому її потрібно очищати, як правильно це робити і порекомендував, виготовлену ним фітопродукцію.
Микола Борисович є ще й міжнародним експертом з повноцінного харчування та консультантом-технологом з вирощування та переробки екологічно чистої продукції.
Тому, всі присутні не просто зацікавлено слухали, а ловили кожне його слово. 
Говорили про коронавірусну інфекцію, 
про користь води, про першу невідкладну допомогу своїми руками, про значення рухової активності. 
А ще навчилися правильно присідати та познайомилися з різними техніками дихання.
Через інтерактивні кубики «Марафон здорових звичок» бібліотекарі познайомили присутніх з
корисними звичками, які допоможуть бути здоровішими.
"#ЗдороваУкраїна #ЖивуЗдорово – під такими хештегами в Україні в грудні 2020 року стартував марафон здорових звичок для українців. Це спільна ініціатива Всесвітньої організації охорони здоров’я, Міністерства охорони здоров’я України та Центру громадського здоров’я. 

Серед них: здорове харчування, менше споживання цукру та солі, прогулянки на природі, рухова активність, танці вдома, контролювання свого екранного часу тощо. 
І найперше - це пиття води. Присутні дізналися, ч
ому ж насправді так треба пити воду? Вода підтримує нормальну температуру тіла. Вона змащує наші суглоби - забезпечує наш рух. Навіть захищає спинний мозок та інші чутливі тканини організму. А ще покращує метаболізм та насичує організм енергією. Вода також допомагає нам не переїдати. Наприклад, коли захочеться щось перекусити, випийте спочатку склянку води. Почекайте 10-15 хвилин і тоді оцініть, чи справді ще хочеться їсти.
Анастасія Кальянова – тренер по східному танцю «Трайбл» Центру Здоров’я та Довголіття «Анахата» в
ласним ефектним танцем запросила на свої заняття для жінок 40+. 
А ще показала танцювальні рухи, які покращують жіноче здоров
я.
Проінформовані та натхненні жінки не поспішали розходитися. 
Одні розмовляли з професійним травником, вибирали фітопродукцію.
Інші шукали потрібну для себе інформацію у книжках з перегляду літератури «Здоров’я без ліків, довголіття без хвороб».
Дякуємо Миколі Борисенку за приємне спілкування, мудру науку та корисні поради, а Анастасії Кальяновій за танцювальну атмосферу з чудовими емоціями.

Немає коментарів:

Дописати коментар