суботу, 19 серпня 2023 р.

Вірші, написані війною... Вікторія Концева

Поезія Вікторії Концевої  трепетно-ніжна, але гостра, як стріла та поезія Михайла Олійника – мужня, чоловіча зустрілися під час онлайн-спілкування "Вірші написані війною..."

Вікторію добре знають користувачі бібліотеки-філії №6 Херсонської ЦБС. Це наша перлинка, наша зірка. Вона така різна: тендітна і сильна, чарівна, розумна, активна і дуже талановита.

Повномасштабне вторгнення заставило Вікторію з малою донечкою з першого дня війни зазнати долі біженки. Тамуючи сльози, присутні слухали розповідь Вікторії про виїзд з Ірпеня 24.02.2022, який дивом відбувся.

Про те, як жилося в Іспанії частково розповідає вірш «Ай лав Мадрід»: "... І коли мені стає зовсім не дуже, так, що хочеться вить, я думаю, що комусь значно гірше, аніж мені. Це допомагає триматися до наступного разу...".
Але, щоб до кінця зрозуміти зміст віршів Вікторії, відчути те, що відчувала вона, потрібно послухати авторське виконання. Бо Вікторія не тільки поетка, вона ще й чудова акторка!


Фейсбук та інстаграм Вікторії через яскраві дописи та промовисті фото показують все її життя та настрої: її тугу за українською школою, за друзями та рідними. 


Про її тугу за Україною: "3311 кілометрів. Декілька діб в автобусі. Заправки, придорожні кафе, перекреслені написи на узбіччях сірих доріг.  
9 місяців минуло, як полишила тебе. 
І не минулого жодного дня, щоб я не думала про тебе. Не минуло жодного дня, щоб я не згадала, як ти пахнеш та як звучиш, яка ти на дотик, яка на смак. 
Я так стужилася за тобою. 
Я цілую твою землю, я падаю в твої обійми, я ридаю на твоїх грудях, я затихаю в молитві.
Я по-вчительськи пафосно і по-дитячому щиро кажу, як сильно тебе люблю, моя Україно"

Вікторія розповіла про свою роботу вчителькою української мови та літератури в  Українській суботній школі в Мадриді "Нове Покоління". Впевнені, що іспанські школярі ніколи не забудуть вчительку Вікторію з України.

У кожного під час війни свій біль, свої втрати, свої переживання... Вікторія написала вірш "Не пий каву в Варшаві…" на дуже болючу тему для українців, який викликав багато сперечань у коментарях та ще більше репостів. Поетка вважає, що багато користувачів фейсбука  зрозуміли її вірш буквально, не побачивши сатиричного зміст. Від цього і суперечки. Дуже часто у мережі роздмухують різні теми, щоб українці сварилися. 

Вірші Вікторії Концевої, як і сама поетка припали до душі присутнім. Ви тільки почитайте відгуки у чаті зустрічі!

Щиро дякуємо Вікторії Концевій за її творчість, за відкритість, чесність, щирість, дякуємо за нашу багаторічну дружбу. 

Вікторіє, нехай береже вас Господь! Здоров'я вам і вашим рідним! Щоб більше ніколи вам не довелося виїжджати з України! І щоб швидше закінчилася війна. Слава Україні! Героям слава!

Немає коментарів:

Дописати коментар