пʼятницю, 5 квітня 2019 р.

В майбутнє – здоровими!


Напередодні Всесвітнього дня здоров’я бібліотекарі філії №6 провели для десятикласників херсонської школи №28 просвітницький мікс «В майбутнє – здоровими!»


Школярі дізналися, що цей день відзначають щороку, починаючи з 7 квітня 1948 року, у день заснування Всесвітньої організації охорони здоров’я з метою привернення громадян до проблеми формування та підтримки здорового способу життя.
Обговоривши питання "Які чинники впливають на стан здоров’я людини", перевірили свої знання, звіривши з даними ВООЗ: близько 50% всіх факторів, що впливають на здоров'я населення, лежать у сфері способу життя, до 20-25% - у сфері навколишнього (в тому числі виробничого) середовища, до 15-20% - у сфері спадковості і приблизно до 10% - у сфері органів та установ охорони здоров'я.


Слайд презентація «Здоровий спосіб життя» за такими розділами: «Раціональне харчування», «Ні – шкідливим звичкам», «Спортивне життя», «Школа і здоров'я», «Екологія і людина», «Краса і здоров'я», «Безпека життя», створена в ігровій формі з елементами змагання захопила увагу дівчат та хлопців.

Під час інтелектуального та рухливого завдання «Склади прислів’я, знайшовши пару» старшокласники згадували українські прислів’я про здоров’я.

Багато корисного почули учні під час перегляду відео «14 фактів про здоров’я людини».

Знайомлячи школярів з документами із виставки «Здоров’я кожного – в його руках», детальніше розглянули статтю, яка дуже сподобалась дівчатам –  «Фізкультура… для обличчя».

І навіть вивчили декілька вправ.

Насамкінець заходу, перевіряючи, чи запам’ятали старшокласники почуту і побачену інформацію провели змагання серед команд дівчат та хлопців. Одні записували 7 кроків, які потрібно зробити для збереження та зміцнення здоров’я, другі –  7 кроків, яких вкрай важливо не робити, щоб бути здоровими.


Ми бажаємо всім міцного здоров’я! Хворим – якнайшвидшого одужання. Всім нам – бути здоровими і життєрадісними!

Немає коментарів:

Дописати коментар